اسلایدر

نگاهی به فصل گذشته : شماره 2
هواداران چلسی

در این بخش به بررسی عملکرد برانیسلاو ایوانویچ ،مدافع شماره 2 چلسی در فصلی که گذشت می پردازیم.



به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،مدافع صرب از به یاد ماندنی ترین فصل حضورش در چلسی لذت برد.او کارهای بزرگی  برای چلسی انجام داد.از جمله گل پیروزی بخشش در بازی مقابل ناپولی و کمک کردن به قهرمانی در جام حذفی.شاید چیزی که هرگز از ذهن برانا پاک نشود از دست دادن فینال لیگ قهرمانان باشد.

زیر نظر اندره ویلاس بواس ، در اوایل فصل همیشه بوسینگوا در پست دفاع راست قرار می گرفت و ایوانویچ نیمکت نشین بود.اما بخت وی با مصدومیت داوید لوئیز باز شد و او جانشین لوئیز در پست مدافع میانی شد.

زمانی که ایوانویچ در ترکیب جای گرفت همزمان با نتایج بد چلسی بود.هنگامی که اندره ویلاس بواس او را در بازی رفت مقابل بلکبرن در دفاع راست جای داد،تک گل بازی از روی حرکت ایوانویچ به ثمر رسید.او توپ را از سمت راست با سانتری دقیق بر سر فرانک لمپارد فرود آورد و فرانکی توپ به دروازه چسباند.

ایوانویچ توانست با بازی هایی راضی کننده خود را بعنوان یک مدافع راست به تیم تحمیل کند .او همچنین گل های با ارزشی برای آبی های لندن به ثمر رساند.از جمله گل زیبایش در بازی مقابل ناپولی که باعث صعود چلسی به دور بعد لیگ قهرمانان شد.همچنین در پیروزی 4-2 مقابل استون ویلا فوق العده کار کرد و دو گل به ثمر رساند.


عملکرد این بازیکن 28 ساله در دیدار برگشت مقابل بارسلونا بی نظیر بود.این در حالی بود که داوید لوئیز به دلیل مصدومیت بازی را از دست داده بود،جان تری اخراج شد و کیهیل نیز پس از صدومیتش در همان نیمه ی اول از زمین بازی بیرون رفت.با همه ی این توصیفات در آن بازی یک کارت زرد گرفت و متاسفانه فینال لیگ قهرمانان مقابل بایرن مونیخ را از دست داد.

ایوانویچ در فینال جام حذفی حاضر بود و توانست به طور کامل در آن بازی بدود.او به چلسی کمک کرد تا برای چهارمین بار در 6 سال اخیر این جام را به خانه بیاورد.آبی ها پس از پیروزی 2-1 مقابل لیورپول به این مهم دست یافتند.

آمار برانیسلاو ایوانویچ :

تعداد بازی : 42 + 3
گل های زده : 5
پاس گل : 4
زمان حضور در زمین : 4026 دقیقه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:نگاهی به فصل گذشته : شماره 2,
ارسال توسط مصطفی بختیاری